Thursday 10 December 2009

hiii..
lamanyer aku tak update blog nie..diam tak diam dah seminggu...sibuk betul la...
05/12 balik kampung diMuar adik sepupu nikah...emm...bestnyer dapat balik jumpa sanak-saudara...lebih2 best nyer sebab dpt bercuti tuu..heheh...aku gerak dari Gombak 1315pm sampai sana dah pun kol 5pm..letih gak tapi happy...

Majlis nikah 10am..aku sampai 0950am heheheh...pengantin dah nikah dah pun ( amboi..cepat pla tok kadi dtg ek..) maklum ler byk lagi mempelai yg nak dinikahkan...

Semalam 09/12 aku gie interview utk post Asst.Mgr.Programme Management..dia org call aku pun 08/12 kol 3pm.Rupanyer email sampai 7/12 lagi tapi aku cuti masa tuh..so aku pun kata OK ajer utk attend.Maka sampailah aku kat tkt.4 tuh kol 2.40pm.Total candidate 4 org termasuk aku...2 laki 2 pompuan.Interviewer pun 3 org seme pompuan...tapi baik2 semuanyer.Aku org yg ke last sekali masuk..masa tuh dah kol 5.20pm..lagi 10 mins masa kerja tamat..hehheheh..
aku pun jawab jer la mana yg aku leh jwb..aku ckp kat dia org kira aku dipanggil dtg interview nie pun dah kira cukup baik so dpt ker tak bukan soalnyer...tiu seme letak pada rezeki masing2...betul tak?.
so aku nak sambung keje...
nanti kita jumpa lagi...

tataaaa....

0 comments:

Post a Comment