Thursday 21 January 2010

Hari ini....

aku pening lagi...masa naik train pagi tadik nak gie keje sampai kat klcc aku dah mula lain mcm...
kepala aku pusing & rasa nak muntah.Aku dpt duduk tapi takdek maknanyer...pening jugak.Aku dah cuak tapi buat pejam mata.Sampai jerk kat Abdullah Hukum mcm dah hujung2 jer mual aku nie...arghhhh...tak suka laaaaa..
emm...apsal la train nie lambat sgt...tak tau ker aku nak muntah dah nie..
sampai jerk Kerinchi aku pun cepat2 turun tangga..walaupun masa turun tuh aku tak stable..goyang2 jerk nie..
aku pun lari ke toilet..uwekkk...
takdek apa pun yg keluar nyer...yelah perut kosong kan?
kol 9 lebih aku gi klinik dpt turn kol 10 lebih ( org ramai rupanyer)..maka dpt la ubat gastrik and pil pening...kira2 nya kalau aku tak jaga makan...potensi nak kena major gastrik tuh besar sekali..
huhhuhuhuhuhu....

0 comments:

Post a Comment