Tuesday 12 January 2010

Majlis Pertunangan Nor Azreen 10-01-2010@12pm







Salam,


hi..
Nie ada new post sempena majlis pertunangan adik aku Ain.Majlis berlangsung di Dewan serbaguna Perumahan Sri Langkawi 2 Gombak Kl.Majlis menyarung cincin bermula pada 12.20pm dan disudahi dengan jamuan makan tengahari.Pihak lelaki sempat tanya pada adik lelaki aku yg no.2 tu...ini betul ker majlis bertunang si Ain atau dia org yg dah tersilap rumah?
kata adik aku tu...eh..betul...kata dia org..mcm majlis kahwin pulak..ramai jemputan yg dtg,siap pasang 3 khemah.eheheh..nie semua abah aku punyer pandai...pegi nyer jemput habis kawan2 dia dtg..aku pun sehari sebelum majlis dah demam..kena hujan&panas sebab jadik driver adik aku pegi sana sini...aku demam nie agaknyer kena panas masa amik sireh & daun pandan kat umah kawan aku kat greenwood tu..

so meh ler tengok sikit2 gambar yg sempat aku amik..






0 comments:

Post a Comment