Tuesday 2 March 2010

Aku dah keje

pejam celik dah dtg keje balik,tak puas rasa cuti balik kampung..bukan apa dah bosan dok lama kl nie...rasanye klu ditanya pada korang pun,jawapan nyer sama ajer huuhhu...penat ooo drive dari kl-muar-kl balik fuh!sakit gak lak bahu nie...dh aku jer sorang pegang stering kereta tu..emm..majlis kahwin adik sepupu aku pun dah selamat pada 27 febuari.Sepanjang kt sana cuaca punyer la panas...nak terbakar kulit dibuatnyer..aku cam nak terjun kolam,tapi kat umah paklong aku tu takdek kolam,nak terjun perigi kang org ingat aku nak bunuh diri...eheheheh..
nak wat camner...lap jer ler peluh yg berjurai tuh..abis2 aku masuk bilik air mandi...pasnih ntah
bila aku akan balik muar lagi..byk oo kenangan kat sana tu...huhuhuh...
saper nak ikut jom...
nanti kita pergi okey..

babaiii

0 comments:

Post a Comment