Thursday 4 March 2010

hi..

boring tul la keje hari nie..doket punyer la byk dari semalam...ingat hari nie slow...pun sama jugak...dah ler tangan kiri aku nie lain mcm jer rasa...nak kata kebas bukan kebas...tapi cam tak sedap la...aku takut ada penyakit jer...ish...mintak jauh la.
korang nak tau tak apa jadik masa aku naik train pagi tadi?haaaa...tgh aku syok jer dok dlm train tu...tetiba mata aku nie terpandang la ada tangan mamat sekor nie....umur pun lam awal 40an laaa..baik punyer meraba punggung sorang kakak nie...aku tenung-tenung lagik nak pastikan yg dia mmg betul2 meraba...ahhh...sah la mmg cfm dia tgh meraba guna ibu jari..aku pun dgn tak berpikir2 lagi terus pukul tangan si mamat tu...sambil pekik " oi! dlm train pun gatal nak meraba ker?mamat tu senyap jerk...muka pucat...klu dia tak salah for sure la dia marah aku balik kan?tapi bile dia diam jerk...mmg betul la dia buat keje tuh...yg aku geram di kakak tu plak boleh senyap...takut2 jerk...sambil gerak2 badan nak kedepan la konon...nko pekik je la kan?
eeee....aku jugak yg supergirl penyelamat dia hehehehehe...
mamat tu nanti kena letak minyak la kt tangan dia tu...aku pukul kuat tuuuuu.....ekekekekke

0 comments:

Post a Comment